رویدادها آرشیو خبر ها
از ابتكارِ جديد هوادار سرشناس و جنجالي یووه تا قرار داشتن راز نمایش‌ های فوق‌ العاده بوفون در دستانِ بانويي فداكار

از ابتكارِ جديد هوادار سرشناس و جنجالي یووه تا قرار داشتن راز نمایش‌ های فوق‌ العاده بوفون در دستانِ بانويي فداكار

بدون تردید استمرار شادی و پایكوبی هواداران یوونتوس پس از مسجل شدن پنجمین قهرمانی پیاپی این تیم در رقابت‌های فوتبال سری A ایتالیا تنها می‌تواند بیانگر قلیان احساسات و شور پایان ناپذیر بیانكونری‌ها و هواداری دو آتشه‌شان قلمداد شود.

 

با گذشت كمتر از یك هفته از این افتخار بزرگ ابتكار و هنرمندی یك هواداران تورینی بار دیگر نام تیفوسی‌های یووه را در رسانه‌های ورزشی این كشور سر زبان‌ها انداخته است.

 

«بریندسی ایوان چِنتُنزه» یكی از هزاران هوادار دو آتشه یووه است كه سال پیش با ابتكار جنجالی‌اش خود را حسابی به شهرت رساند. در حالیكه یووه آماده نبرد حساسش در فینال لیگ قهرمانان اروپا بود او تمام جام‌های كسب شده توسط یوونتوس را از حد فاصل خانه‌اش تا منزل «می‌می استیفانی» دوست طرفدار میلانش بر روی آسفالت نقاشی كرد و آخرین جام را كه همان اسكودتوی سی و سوم بود در كنار زمینِ درب وروردی خانه او ترسیم كرد.

 

روزنامه توتواسپرت در جدیدترین شماره خود به سراغ این هوادار خلاق رفته و متوجه شده كه او امسال نیز دست از خلاقیت‌های جنجالی‌اش برنداشته و با نوشتن نام بازیكنان یووه بر روی ده‌ها بنر، پس از صحبت و متقاعد كردن ساكنین آپارتمان محل سكونتش، هر كدام از آنها را روی بالكن هر طبقه نصب كرده است.

 

 

«Chi» همان هفته‌نامه جنجالی و علاقه‌مند به حاشیه‌‎ها و شایعات افراد سرشناس كه در میلان منتشر می‌شود در جدیدترین شماره‌اش عكسی اختصاصی از پاپاراتزی‌اش رونمایی كرده كه در آن ایلاریا دامیكُ شریك این‌روزهای جانلوئیجی بوفون در حالیكه فرزندشان لِئوپُلدُ مَتّيا و دیگر پسرِ دروازه‌بان یووه را برای تفریح و استراحت به پاركی در شهر میلان برده، شكار كرده است.

 

این نشریه با اشاره به عشق و علاقه دامیكُ به فرزندان بوفون از مراقبت و رسیدگی نحسین برانگیز او از آنچه این هفته‌نامه «سلاح‌های سوپر جی‌جی» خوانده تمجید كرده و نمایش‌های خیره‌كننده و تماشایی یووه در این فصل را به خاطر آرامش و همراهی‌های دامیكُ مرتبط دانسته است.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: